Dificultatile pe care piata asigurarilor auto le-a intampinat in ultima perioada au afectat nu numai companiile de asigurari, ci si companiile din domenii conexe. Iata de ce la Conferinta Nationala a Asigurarilor Auto se vor reuni atat reprezentanti ai asiguratorilor, cat si ai companiilor partenere.
EUROTAXGlass’s este una dintre companiile care, prin serviciile pe care le furnizeaza, sprijina companiile de asigurari sa isi eficientizeze activitatea pe segmentul asigurarilor auto. De asemenea, EUROTAXGlass’s este Partener Oficial al celei de-a IV-a Editii a Conferintei Nationale a Asigurarilor Auto.
Cunoscuta deja pietei auto din Romania, EUROTAXGlass’s si-a stabilit liniile de dezvoltare pentru anul in curs, astfel incat sa nu fie afectata de criza economica mondiala care se anunta a domina si lunile ce urmeaza.
"Ne propunem ca in 2010 sa consolidam la nivel de grup prezenta noastra in Romania, Cehia si Slovacia. In acelasi timp, intentionam sa restructuram o serie de produse si servicii si sa patrundem pe piete noi, precum Rusia", a declarat recent, pentru Publicatiile XPRIMM, Sorin IACOB, Director General, EUROTAXGlass's Romania.
Grupul EUROTAXGlass's a luat nastere in urma fuziunii EUROTAX AG si GLASS'S Information Services Limited si isi desfasoara activitatea in 29 de tari din Europa, precum si in Australia. Incepand cu 2006, grupul a intrat in mod direct pe piata din tara noastra prin infiintarea EUROTAXGlass's Romania, care a preluat astfel activitatile derulate deja prin partenerii sai locali.